Einde school - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Ellie Langenhuizen - WaarBenJij.nu Einde school - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Ellie Langenhuizen - WaarBenJij.nu

Einde school

Door: Harold Bekkering

Blijf op de hoogte en volg Ellie

07 Juli 2015 | Verenigde Staten, Boston

Einde school
Zo, de scholen zitten erop. Käthe heeft Grade 8 succesvol doorlopen en zelfs met een echte “Middle-School-Graduation” afgesloten en Caspar heeft Grade 4 met een Diploma afgerond. Het is echt een grote uitdaging voor allebei geweest; Kathe die zomaar ineens op een Middelbare School in Cambridge terecht komt en daar bijvoorbeeld een Science presentatie op Harvard moet geven, en Caspar die niet gehinderd door enige voorkennis van de taal in een Engelstalig klas wordt neergezet bij een hele strenge juffrouw. Wij vinden dit heel knap en zijn de trotse ouders, maar we hebben vaak moeten horen dat Käthe en Caspar dit hun kinderen dus later NOOIT zullen aandoen.

Om te vieren dat de school voorbij is hebben we voor een lang weekend New York City gekozen.