New York (dag 1) - Reisverslag uit Newton, Verenigde Staten van Ellie Langenhuizen - WaarBenJij.nu New York (dag 1) - Reisverslag uit Newton, Verenigde Staten van Ellie Langenhuizen - WaarBenJij.nu

New York (dag 1)

Door: Harold Bekkering

Blijf op de hoogte en volg Ellie

07 Juli 2015 | Verenigde Staten, Newton

New York City
Vrijdagochtend vroeg gaan we met de GO Bus vanuit Cambridge rechtstreeks naar Manhattan. Een reis van 4 uur 30, Fijn iemand anders rijdt, geen stress over waar en hoe te rijden richting new York. Ons hotel is in het oude gebouw van de Verenigde Naties midden in Manhattan en we hebben zoals altijd een grote familiekamer. Het avontuur kan beginnen.
Aangekomen in ons hotel is het natuurlijk eerst even chillen en dan opzoek naar eten we hebben inmiddels honger. Caspar heeft zin in Japans en wat een mazzel vlak bij het hotel zien we een klein traditioneel Japans restaurant; heerlijk!. Na een bijzonder diner gaan we door naar Times Square waar ook de M&M shop in de buurt is, het eerste doelwit van de kinderen. Grappig genoeg zijn Käthe en Cas de enige kinderen die zich inhouden bij het opscheppen van de M&M’s want ze zijn belachelijk duur en hoewel mooi verpakt toch echt niet lekkerder dan de zakken die we trouw in de Starmarket thuis in Cambrigde kopen. Op Times Square is het gezellig druk op de grote trappen die daar zijn neergezet met uitzicht op alle flitsende billboards. Cas vindt het allemaal nogal indrukwekkend, wij trouwens ook, en hij wil daarom graag terug naar het hotel. Vroeg naar bed en heerlijk slapen.