Dag 5 roadtour - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Ellie Langenhuizen - WaarBenJij.nu Dag 5 roadtour - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Ellie Langenhuizen - WaarBenJij.nu

Dag 5 roadtour

Door: ellie langenhuizen

Blijf op de hoogte en volg Ellie

21 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Boston

Lake Powell 38-40 graden

Jammer onze dagen Grand Canyon zit er weer op we hadden best nog wel een dagje willen blijven. Maar de road roept weer. We gaan verder naar Lake Powell /Page. Dit is een korte trip, 3 uurtjes rijden langs nog een aantal prachtige uitkijkpunten over de Grand Canyon. In Page aangekomen besluiten we eerst te gaan eten zodat we s’avonds gelukkig zijn met een kopje soep. Yelp (ja zo modern zijn wij) geeft ons de tip van de beste Mexicaan uit de omgeving.

Ons Trailerpark is oké er staan een aantal American cruisers en dat voelt toch een beetje als thuis komen. Tot slot afkoelen en relaxen in de pool en de spa, die zoals gewoonlijk vol ligt met Nederlanders en dan lekker slapen in ons koelkastje.