dag 10 roadtrip - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Ellie Langenhuizen - WaarBenJij.nu dag 10 roadtrip - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Ellie Langenhuizen - WaarBenJij.nu

dag 10 roadtrip

Door: Ellie langenhuizen

Blijf op de hoogte en volg Ellie

06 September 2015 | Verenigde Staten, Boston

Lake Rindge,

Harold en Ellie zetten de wekker deze ochtend. Om half 8 moeten we achter het stuur zitten want het wordt een hele lange trip deze dag. 7 uur rijden, dat zal 9 tot 10 uur worden met alle pauzes erbij. Yes om half 8 zitten we op de bok, nog even geld en koffie halen en dan fahren.
De kids liggen nog lekker achter hun gordijntje te ronken en wij kunnen zeker 2 uur doortrekken voordat we aan ontbijt toe zijn. Uur na uur gaat voorbij en bij een van de pauze plekken ziet Käthe ineens een Walgreens......mam een Walgreens hier midden in de woestijn. Hier zijn de eos ballen vast echt heeeeeel goedkoop. En ja hoor voor een spotprijsjes verkopen ze hier de lippenbalsem waar Käthe al maanden naar op strooptocht is. Collectorenitem nr 1 voor Käthe is deze eos bal. In Amsterdam kosten ze 9 euro per stuk en hier maak 2,90. Wat een blijdschap ze heeft haar collectie nu helemaal rond wat een geluk.

Lippenbalsems van EOS zijn erg populair onder de Amerikaanse celebs zoals Miley Cyrus, Kim Kardashian, Kellan Lutz en Ke$ha.
Er bestaan 8 verschillende EOS Lippenbalsem smaken:
• Blueberry Acai (Bosbes / acai)
• Strawberry Sorbet (Aardbeidensorbet)
• Pomegranate Raspberry (Granaatappel / Frambozen)
• Summer Fruit (Zomerse Fruit)
• Sweet Mint (Zoete Mint)
• Honeysuckle Honeydew (Kamperfoelie / Meloen)
• Medicated Tangerine (Manderijn)
• Lemon Drop (Citroen)

Als een kind zo blij is Käthe met haar gehele collectie.

7 uur tuffen is echt een hele rit en als we langzaam een bergweggetje op rijden hopen we dat ook deze keer de planning weer goed gaat, en ja hoor een aardige mevrouw verwacht een Harold uit Nederland, Check ook deze dag is weer gelukt .
We sluiten de dag af met een heerlijke voetenbad in Lake Rindge maar met een wat zorgelijk gevoel over de bosbranden in de verte. Hierboven is het namelijk ook wel heel erg droog. Vingers crossed zegt de campingbeheer als we vragen naar de brand. Oeps , gelukkig was de brand nu nog aan de andere kant van het meer.