Dag 14 roadtrip - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Ellie Langenhuizen - WaarBenJij.nu Dag 14 roadtrip - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Ellie Langenhuizen - WaarBenJij.nu

Dag 14 roadtrip

Door: ellie langenhuizen

Blijf op de hoogte en volg Ellie

08 September 2015 | Verenigde Staten, Boston

Dag 14 roadtrip
We gaan nu echt afscheid nemen van de natuur en vertrekken vroeg in de ochtend richting San Francisco voor ons laatste tochtje van 4 uur. Ons Campertje inleveren is in een flits gebeurd, alles wordt ras ras afgerond, ons linnengoed, stoeltjes enz enz worden amper gecheckt en voor we het weten zitten we alweer in de taxi richting ons Hotel. Hotel Herbert is onze laatste verblijfplaats in de USA.
De taxi kost ons een rib uit het lijf maar we komen fijn zonder stress van het stads verkeer in ons hotel aan. Wat een luxe een eigen douche en twee hemelse bedden midden in het centrum van San Francisco. We hebben het verdiend na zo”n enerverende tocht. Bij ons alle 4 zijn de interne kapstokjes zo goed als vol met indrukken, dus zo’n luxe rustmomentje wordt volop genoten.
Wat gaan we zeker nog zien; natuurlijk de tram en de Fishermans Warf. Tot slot om ons verblijf in Amerika in stijl af te ronden gaan we nog een heerlijk dagje shoppen.
Wat zullen we ons herinneren van San Francisco? Het verschil tussen arm en rijk. In New York hebben we al veel gezien van en gesproken over dit probleem maar hier in San Francisco lijkt dit probleem tot in bijna alle straathoeken doorgedrongen. In ieder geval op de straathoeken waar wij zijn geweest.