weekend - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Ellie Langenhuizen - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Ellie Langenhuizen - WaarBenJij.nu

weekend

Door: Ellie Langenhuizen

Blijf op de hoogte en volg Ellie

24 Mei 2015 | Verenigde Staten, Boston

Week 3 is afgelopen en we zijn allemaal toe aan weekend. Gelukkig hebben we dit weekend 1 dag extra vrij, we hebben
Maandag geen Pinksteren net zoals in Nederland maar *Memorial day.

De kinderen hebben een drukke week zware week achter de rug. Caspar had een spreekbeurt over de "Railways" en Käthe moest vrijdag haar sciene project presenteren op Harvard.

Allemaal spannende dingen en dan is het heerlijk om even niets te moeten en lekker weg te kruipen in onze devices .

Harold in facebook de kids kijken "de smurfen" in het Engels en mamsie doet de blog. Hoe modern:-)

* Memorial Day is a federal holiday in the United States for remembering the people who died while serving in the country's armed forces

• 25 Mei 2015 - 10:54

Mirjam:

Hoi Hoi,
    Leuke verslagen en met achtergrond info over de plek waar jullie zijn.
    Ik blijf het volgen. Krijg inderdaad elke keer een mail als er een nieuw verslag geplaatst is.
    Liefs en tot SKYPES aanstaande vrijdag.....
    Mirjam